top of page
Το δεύτερο στερεότυπο είναι «Το ψωμί είναι το κεφάλι των πάντων». Πώς νιώθετε για το ψωμί;
12/3/25
By:
Alison
διατροφή
Αισθάνομαι για το ψωμί σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως και για το γάλα. Γιατί το σύγχρονο ψωμί γίνεται από άμυλο. Αν αγοράσαμε μόνοι μας ένα καρβέλι αφράτο, όμορφο, ελαφρύ και αέρινο ψωμί, τότε μπορούμε να βάλουμε δίπλα ένα κιλό άμυλο και να το φάμε με ένα κουτάλι με τον ίδιο τρόπο. Αλλά αυτό το ψωμί περιέχει επίσης μαγιά, χημικά αντιοξειδωτικά και διογκωτικούς παράγοντες.
Οι άνθρωποι δεν αναρωτιούνται γιατί το ψωμί μπορεί να αποθηκευτεί για δύο εβδομάδες χωρίς να μουχλιάσει; Το κανονικό ψωμί περιέχει καλούς υδατάνθρακες, πάνω του πρέπει να φυτρώνουν μανιτάρια, που σημαίνει ότι πρέπει να μουχλιάσει τουλάχιστον τη δεύτερη μέρα.
Latest News
bottom of page